Gravit Designer discussion

I just can't export

Hello guys, how are you?
I think that’s my first post here, and i’m really glad to can be helping to make better this awesome software.
Recently, my Gravit Designer app (for linux) updated and with this update, I saw a bug that is making me crazy hahaha.
The problem is… I just can’t export, any format, nothing works. I click to export, adjust the settings, create a name and a directory for the file, and the software just freeze in the export loading screen. And if I click out the loading screen, to cancel the exportation, the program works normally, but I just can’t export nothing…

Bom dia!! Meu caso é parecido, no entanto, quando mando exportar a imagem, ao invés de abrir a foto em outra janela, ele abre a caixa de salvamento e salva em branco, sem a extensão correta.

1 Like

Poisé, aqui abre a cauxa de salvamento, eu nomeio, ponho a extensão do arquivo e nada…
Aguardando resultado, mas a versão web ta de boa

1 Like

Pessoal, o forum é basicamente em ingles, então para que todo mundo possa compartilhar (e entender), seria melhor postar já traduzido. :slight_smile:

We’re already working on it. We have found the cause of the issue and a quickfix will be released very soon.

you are completely right. I apologize

1 Like